خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
نوشته شده توسط : محمد جوادی

 

خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خرداد 1391 لطفن نامحدود مبین نت روبا نامحدود ایرانسل مقایسه کنید بعد نظربدید هرچیزی یک مزیتی دارد ویک عیبی من مبین نت داشتم فروختم وایرانسل گرفتم ازایرانسل خیلی راضی ترمشما چرا ناراضی بودید؟ اگر ممکنه کمی توضیح بدیدمن خودم یه مبین نت 512 bm632w دارم خیلی خیلی ازش راضیم مخصوصا از 2 تا 8 صبح با گوشی کانکت میشم دو تا چیز رو دانلود میزارم هر کدوم 50 کیلو برثانیه یا یه دونه دانلود میکنم 100 کیلو بر ثانیه من قبل اینکه بگیرم خیلی تحقیق کردم و گفتن ایرانسل اصلا در سطح مبین نت هست دوستم ایرانسل داره و میخواد دیگه شارژن نکنه و مثل من مبین نت بگیره مبین نت خیلی بهتره ایرانسل رو تجربه نکردم ولی در بندرعباس از مبین نت استفاده میکنم توی همین سه روز اول هر 5 دقیقه یک بار قطعی دارم نمیدونم مشکل از چیه. سیگنال کامل می افته بعد راه میافته خرید شارژ ایرانسل بانک ملی دوباره دقیقا 5 دقیقه و همیجور تکرار . آسی شدم بخدا
۱۲۸/۱۲۸ ۷ ۲۲۰,۰۰۰ خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
مشاهده شماره خرید شارژ ایرانسل بانک ملی های "فهرست طلایی" *140*3*4*3#
در ادامه روند خرید شارژ ارائه سرویس‌های متنوع و کاربردهایخرید شارژ جدید و جذاب تلفن همراه، کوشیده‌ایم تا همگام با آخرین فناوری روز دنیا، یک خرید شارژ ایرانسل بانک ملی سرویس جدید را در اختیار شما مشترکین عزیز قرار دهیم.خرید شارژپس از اشتراک هر محصول، آخرین نسخه منتشر شده آن برای شما ارسال خرید شارژ می‌گردد.• پس خرید شارژ از اشتراک، هزینه هر نسخه ارسال شده محصول، به صورت جداگانه در حساب خرید شارژ شما منظور خواهد شد.
مشترک گرامی :درصورتیکه مایلید سرویس GPRS برای شما فعال گردد، پس از انجام ثبت خرید شارژ ایرانسل بانک ملی نام نسبت به تنظيمات گوشی اقدام نمائيد.
HTTP Service خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
7- HTC Droid DNAیا J Butterfly، اولین تلفن 5 اینچی مطرح بازار با رزولوشن 1080p است. پس از معرفی این تلفن دیگر شرکتهای تولیدکننده موبایل نیز نسبت به ساخت تلفن 5 اینچی Full HD اقدام کردند. حتی تصور کار کردن با یک تلفن 5 اینچی 1080p جذاب است، مخصوصا اگر بخواهید از آن برای تماشای ویدیو یا اجرای بازیها و سرگرمی استفاده کنید. صفحه نمایش 5 اینچی این تلفن از نوع LCD IPS 3 میباشد که دقت بسیار بالایی در نمایش رنگها خرید شارژ ایرانسل بانک ملی و پخش تصاویر بشکل زنده و واقعی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این تلفن، [لینک ها فقط برای کاربران سایت قابل مشاهده است.لطفا ثبت نام کنید.] مراجعه کنید.
من وایمکس 512 مبین نت دارم در شهرستان بندرعباسسرعتش فوق العاده مزخرف شده ، قطعی ها خیلی زیاد !!! پشتیبانی تهران هم هیچکاری نمیکنه ! من سوال کردم از نمایندگی ، خرید شارژ ایرانسل بانک ملی گفتند تعداد مشترکین بیشتر از حدی شده که بی اس های نصب شده جوابگو باشه بهمین خاطر اکثر کاربرا پرش سیگنال دارن ، من هم دقیق اینترنتم مثل آقا داوود شده
3. انتشار فیلتر شكن ها و آموزش روشهای عبور از سامانه های فیلترینگ ( بند ج ماده 25 قانون خرید شارژ ایرانسل بانک ملی جرایم رایانه ای)
11 خرید شارژ ایرانسل بانک ملی مرداد 1391
1- خط تلفن همراه توسط مخابرات قطع خرید شارژ ایرانسل بانک ملی شده است. No Service
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
در کنار انواع نبردهای کلاسیک و مدرن و با تسهیل روش‌های ارتباطات و بالا رفتن ارزش اطلاعات نسبت به قبل، دستیابی، حفاظت و حتی تغییر در اطلاعات حریف، سبب تغییراتی در راهبردها و روش‌های جنگی شده است، جنگ اطلاعات بدون نیاز به زمینه‌های قبلی در جنگ کلاسیک همچون زمین، هوا و دریا، تنها به دنبال کسب سه عامل بالاست و از هر وسیله‌ای برای رسیدن به هدف خود بهره می‌برد. با توجه به شکل گیری جنگ اطلاعات و از سوی دیگر، ایجاد فضای مجازی یا فضای سایبر، عملا فضای سایبر به عنوان عرصه پنجم نبردها تعیین شده و جنگ اطلاعاتی بیشتر در این فضا در جریان است؛ با توجه به ویژگی‌های فضای سایبری (کم هزینه بودن، تبادل سریع اطلاعات، ناشناس بودن کاربر سایبری و…) عملا فضای سایبری در کنار کمک به عصر ارتباطاتف تهدیدی جدی روبروی امنیت ملی حکومت‌ها تلقی می‌شود و کشوری همچون آمریکا به خرید شارژ ایرانسل بانک ملی دلیل رشد در عرصه فناوری اطلاعات و گره زدن خود با امکانات فضای سایبر، عملا تهدیدات سایبری را جدی گرفته و حمله سایبری را در حکم حمله نظامی دانسته و اعلام می‌کند به صورت جنگ سخت با تهدیدات سایبری برخورد خواهد کرد.
3 15 خرداد 1391 همشون یه کرباسن!!!!!!!!! خرداد 1391 من وایمکس مبین نت با سرعت 1024 دارم سرعت دانلودم هیچ وقت از 128 کمتر نمیشه حتی بعضی اوقات تا 140 ، 150 هم میره .و تو این چند ماهی که وایمکس داشتم حتی یک بار هم نشده که قطعه بشه . مزیت دیگرش زمان مصرف رایگانش هست که تا 8 صبحه . خرداد 1391 خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
توجه:•در صورتی که از قبل آهنگی داشته باشید، خرید آهنگ جدید به معنای پخش بلافاصله خرید شارژ ایرانسل بانک ملی آن نیست بلکه آهنگ قبلی تا زمان پایان یافتن دوره اعتبارش برای تماس گیرندگان پخش خواهد شد.•آهنگ‌های پیشواز جدیدی که خریداری می‌کنید، به انتهای آلبوم شما اضافه می‌شوند وتا پایان مدت اعتبار خود در آلبوم باقی می‌مانند. به این ترتیب تمام آهنگ‌های خریداری شده که دوره اعتبار آنها تمام نشده باشد در آلبوم قرار گرفته و شما می‌توانید از آنها استفاده کنید.اعتبار آهنگ اول آلبوم شما مصرف می‌شود.
۲۱ طرح‌های تعرفه خرید شارژ ایرانسل بانک ملی اعتباری ۷۰۰-۷-۱ *۱۴۰*۷*۱#
شرکت تامین تلکام وابسته به سازمان تامین اجتماعی، نام تجاری 'رایتل' را برای سیم کارت های نسل سوم انتخاب کرده است. این اپراتور خرید شارژ ایرانسل بانک ملی علاوه بر سرویس‌های چندرسانه‌ای و مکالمه تصویری، اینترنت را با سرعت 512 کیلوبیت بر ثانیه از طریق تلفن همراه برای کاربران مهیا می کند.
۱۰۲۴/۲۵۶ ۲,۸۱۹,۰۰۰ خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
Windows Phone: سیستم‌عامل ویندوز فون توسط شرکت مایکروسافت برای گوشی‌های هوشمند ساخته می‌شود. این سیستم‌عامل خرید شارژ ایرانسل بانک ملی از یک صفحه‌کلید مجازی برای نوشتن متن استفاده می‌کند که امکان ارسال خندانک‌ها را در متن فراهم کرده است. همچنین امکان بررسی املای درست کلمات و حدس زدن کلمات در حین نوشتن در این صفحه‌کلید وجود دارد. این سیستم عامل امکان اتصال یک صفحه‌کلید فیزیکی را هم به گوشی می‌دهد.
هر چند این مسیر در میان بسیاری از نخبگان کشوری به انحاء مختلف پی ریزی شده است، اما سرعت فزاینده تحولات ما را بر آن خواهد داشت تا با جدیت و سرعت بیشتری به این امر همت گماریم. بدون تردید در حال حاضر، خرید شارژ ایرانسل بانک ملی علم و تکنولوژی ای که روز به روز در کشورمان رو به شکوفایی خواهد رفت، قدرت ملی مان را در این عرصه نیز به تثبیت خواهد رساند. چرا که رسیدگی به افزایش سطح کیفی نیازهای کاربران از یک سو و تقویت پدافند غیر عامل در فضای سایبر از سوی دیگر، قدرت بخشی و قدرت افکنی ویژه ای را ترسیم خواهد کرد.
خدا رو شکر کنید که 2 تا اپراتور رقیب وایمکس داریم که هر ماه با هم رقابت میکنند و سرعت مناسبتر و قیمت پایین تری به کاربران ارِایه می دهند.تازه داره مخابرات اینترنتم ارزونتر میکنه دیگه چی می خواین آخه ؟ !!!!اگر آدم صبور باشه بد نیست تازه شروع کردن از تهران یواش یواش کابل مسی تلفن خونتونو با فیبر نوری عوض مبکنن به شهر شما هم میرسه.كارت شارژ ۲۰ هزار ریالی ایرانسل دارای ۱۹,۰۴۸ ریال اعتبار مكالمه و ۹۵۲ ریال مالیات بر ارزش افزوده است.خرید آنلاین شارژ و پرداخت صورت‌حساب ایرانسل بدون وارد نمودن کددر راستای افزایش سهولت دریافت شارژ و پرداخت صورت‌حساب، خرید شارژ ایرانسل بانک ملی از این پس شما مشترکین سیم کارت‌های اعتباری و دائمی ایرانسل می‌توانید با مراجعه به وب سایت بانک سرمایه، بدون نیاز به وارد کردن کد، نسبت به خرید شارژ یا پرداخت صورت‌حساب خود اقدام نمایید.
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
2- شماره 141 خرید شارژ ایرانسل بانک ملی را وارد کنید.

نما (نقشه مجازی ایرانسل) به همراه قابلیت های جدیدسرویس «نما» (نقشه مجازی ایرانسل) تا به حال در شهرهای تهران، کرج، تبریز، اصفهان، شیراز و مشهد در اختیار شما قرار گرفته است.نمای خانواده به كمك این سرویس می توان در هر ساعت از شبانه روز از موقعیت مکانی اعضای خانواده آگاه شد. به عنوان مثال والدین می‌توانند در هر خرید شارژ ایرانسل بانک ملی لحظه موقعیت فرزندان خود را تشخیص دهند و با اطمینان خاطر، از وضعیت کودکان خود آگاه شوند و یا موقعیت مکانی سالمندان را معین نمایند. با اشتراک خدمات «نقشه مجازی ایرانسل» شما می‌توانید از هر محل یا حتی شهر دیگری از موقعیت دقیق فرزندان خود آگاه شوید.
• کد دستوری # ۷۷۷ * را از تلفن همراه خود شماره گیری کرده و منوی آن را دنبال کنید.•• به لینک «آهنگ پیشواز» در بروید ، آهنگ‌های مختلف را گوش کنید و آهنگ دلخواه خود را انتخاب و خریداری کنید. خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
• در صورت فراموش نمودن شناسه انتخابی، کافیست یک پیام کوتاه به شماره ۱۱۱۱ ارسال کنید تا «شناسه ایرانسلی» شما برایتان فرستاده خرید شارژ ایرانسل بانک ملی شود.با این روش‌ها ۵% شارژ بیشتر می‌گیرید!


به منظور رفاه حال شما عزیزان و در راستای اثربخشی به ارزش‌های سازمانی این شرکت در ارائه خدمات ممتاز به مشتریان، از این پس می توانید صورت‌حساب سیم کارت دائمی خود را تنها با یک کلیک دریافت کنید. بدین ترتیب کافیست به سیستم درخواست صورت‌حساب وارد شده و نوع صورت‌حساب مورد نظر خود را از میان گزینه‌های موجود، شامل آخرین صورت‌حساب، صورت‌حساب کلی و صورت‌حساب فوری انتخاب نمایید. برای تسریع روند دریافت صورت‌حساب، می توانید اطلاعات مورد نیاز را خرید شارژ ایرانسل بانک ملی پیشتر آماده داشته باشید؛ این اطلاعات عبارتند از:
درحال حاضر من کلیه مستندات را به همراه فرم های تکمیل شده دراختیار دارم ، در این مرحله چه اقدامی باید انجام دهم؟شما می توانید به یکی از دفاتر خدماتی ارائه دهنده خدمات همراه اول خرید شارژ ایرانسل بانک ملی یا یکی از دفاتر روستایی مراجعه نمایید.(کلیه این دفاتر مجهز به لوگوی جیرینگ هستند.)همچنین می توانید مدارک خود را از طریق ایمیل به آدرس ذیل ارسال نمایید.اطمینان حاصل نمایید کلیه مدارک شرح داده شده در قسمت های قبل را به همراه داشته باشید یا ارسال نمایید.
برای دریافت خدمات و پشتیبانی بهتر، توصیه می‌کنیم ایمیل و شماره موبایلتان را وارد کنید (اختیاری)4در این مرحله بانک خود را انتخاب خرید شارژ ایرانسل بانک ملی کنید. پس از کلیک بر روی دکمه‌ی پرداخت، به صفحه اینترنتی بانکی که عملیات پرداخت توسط آن انجام می‌شود، منتقل می‌شوید. بانکی که پرداخت به همکاری آن انجام می‌شود، می‌تواند با بانک کارت شما متفاوت باشد.بانک خود را انتخاب کنید. عملیات پرداخت ممکن است از طریق بانکی دیگر انجام شود.
ضه محص خرید شارژلات الکترونیکی ویژه تلفن همراه به عنوان اولین تجربه تجارت همراه در کشورعرضه محصول منحصربه فرد سیم‌کارت پیام خرید شارژرسان ویژه خرید شارژکاربران حرفه ای دیتا و خرید شارژ ایرانسل بانک ملی تله متری ایجاد بستر ارتباطی ویژه سازمان‌ها، شرکت‌ها و کاربران از طریق حذف موانع زمانی، مکانی‌ و تجهیزات ایجاد بزرگترین مرکز تماس شبانه ر خرید خرید شارژشارژوزی خاورمیانه و مراکز تماس منطقه ای با گویش‌های محلی توسعه همکاری با بانک‌ها در راستای توسعه خدمات بانکداری همراه ارائه سرویس ه خرید شارژی پیام چند رسانه خرید شارژ ای و اینترنت همراه بعنوان خدمات مبتنی بر دیتا ایجاد سیستم صورت‌حساب پیشرفته، چابک و منعطف برای ارائه سرویس‌های صوت و دیتا با تعرفه های متنوع برقراری رومینگ بین‌الملل برای سیم‌کارت‌های اعتب خرید شارژاری و فراهم سازی امکان رومینگ بین‌الملل دیتا استفاده از بسترهای الکترونی خرید شارژک برای فروش سیم‌کارت و کارت شارژ و قرارداد همکاری با بانک‌ها دسترسی به امکان خرید اعتبار در خارج از کشور از طریق اینتر خرید شارژنت، سرویس خط به خط، شارژ مستقیم و شارژ الکترونیکی
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
تعرفه تهیه خرید شارژ ایرانسل بانک ملی حجم ترافیک مازاد برای سرویس‌های اینترنت وایمکس داتک تلکام حجمی
موفق باشیدنه عزیز این طوریا نیست .. من 128 شاتل دارم سرعت دانلودم حدوده 250 کیلو بایت هستش .. ولی خدا نیاره اون روزو که بخواد شر کنه واه واه -- دیگه 512 یا 256 یا 128 حالیش نیس . سرعت رو شبا میکنه حدوده 10 __که واسه 128 قانونیه چون 1 به 10 شر میکنه شاتل__ولی میاد 512 روهم میکنه 10 ! کلا چند ماه اخیر سرعت شبانه ی شرکتا یا کم شده یا خفن شر میکنن __کلا اگه اهله دانلود فیلم نیستین شاتل بهترینه چون اگه مواظبه دانلودتون تو شبا باشین اونوقت شباهم میتونین با تقریبا همون سرعت روز دانلود کنید ... میتونین ماهانه حدوده 10 گیگ یا 15 گیگ با سرعته عالی بردارین شبا... پشتیبانی هم عالی ... ولی واسه من که باید فیلم دانلود کنم باید ریسک کنمو برم مبین نت بگیرم تا هر شب 2 گیگ بتونم بردارم اگه خوب کار کنه البته good luckمن مبین نت 1024 گرفتم سرم کلاه گذاشتند 128 بهم دادن تورو خدا گول مبین نت را نخوریدمی شه یکی به من بگه چجوری میشه فهمید چند گیگ واسه مبین نت باقی مونده؟مرسیمن که آخر نفهمیدم خرید شارژ ایرانسل بانک ملی باید چیکار کنم فهمیدم هردوش مضخرفه ولی میخوام بدونم کدوم مضخرفتره که اونو نگیرم.اگه بخوام مبین نت بگیرم از کدوم طرح و سرویس استفاده کنم که بهتر باشه؟
GPRS در واقع روش نوینی برای ارسال داده خرید شارژ ایرانسل بانک ملی ها از طریق تلفن همراه است. با استفاده از GPRS:اینترنت از آن شماست!
۸ فعال‌سازی پیامگیر خرید شارژ ایرانسل بانک ملی صوتی ۷۰۰-۳-۱-۱ *۱۴۰*۳*۱*۱#

200،000 194.175 5.825 24 خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
اگه اینترنت ملی باعث بشه به 99 خرید شارژ ایرانسل بانک ملی درصد سایتها دسترسی نداشته باشیم حتی 10 در صد هم که باشه (99 با 10 فرقی نداره مثل اسکلت ماشین با ماشین بی چرخ می مونه)حتما آنتی اش هم میارند . من که اهل گرفتم چیز از این فروشندگان (سی دی - عر.. - ور ..) نیستم حتما آنتی اینترنت ملی رو می خرم حتی با قیمت 60.000 تومان در ماه ...
ردیف عملکرد تلفن خرید شارژ ایرانسل بانک ملی گویا کد دستوری
۲۵۶/۱۲۸ ۵۶۹,۰۰۰ خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
• سلب امتیاز : در صورتی که سیم کارت در حالت غیر فعال قرار گیرد و به مدت ۱۲ ماه شارژ نگردد، شماره و حق امتیاز از مالک سلب شده و سیم کارت قابل شارژ نخواهد بودنحوه خارج کردن شماره همراه اول از لیست سیاهبرای این کار می‌توانید به ۲ طریق زیر عمل نمایید :مراجعه حضوری : مراجعه به و در تهران در سایر استانهاغیر حضوری : جهت دسترسی به راهنمای استفاده از خدمات تلفن های همراه اعتباری می توان با تماس با مرکز ۹۹۹۰ ازاین سرویس استفاده نمود و سیستم بصورت اتوماتیک حداکثر ظرف ۲۴ ساعت نسبت به حذف شماره تلفن همراه اعتباری از لیست سیاه یا Black list اقدام نحوه شارژ همراه اولنوشته شده در توسط در صورتی که رمز شارژ خود را خریداری نموده‌اید و از نحوه شارژ همراه خرید شارژ ایرانسل بانک ملی اول خود آشنایی ندارید، ادامه این مطلب را دنبال کنید.پس از خرید از وب سایت ، شما به ۲ روش می‌توانید سیم کارت همراه اول خود را شارژ نمایید.

خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
در ادامه چکیده‌ای از مهمترین سوابق شرکت تأمین تله‌کام از زمان تأسیس تاکنون آورده شده‌است:• حضور تأمین تله‌کام در مزایده پروانه اپراتور سوم تلفن همراه ایران به صورت کنسرسیوم مشترک با شرکت اتصالات اماراتاعطای رسمی پروانه اپراتور سوم تلفن همراه کشور به شرکت تأمین تله‌کام و آغاز عمليات اجرايي پروژهخدمات ارزش خرید شارژ ایرانسل بانک ملی افزوده نسل سومدر کنار خدماتی اصلی همچون پیام کوتاه و پیام صوتی، نسل سوم امکان استفاده از طیفی گسترده تر از خدمات ارزش افزوده (VAS) را فراهم می کند. اینترنت پرسرعت،‌ انتقال ديتا، تلویزیون موبایل، بانكداري موبايل، خدمات مبتنی بر مکان و انواع امکانات تصویری از جمله این خدمات می‌باشند كه در ادامه برخي از اين خدمات ارزش‌افزوده معرفي شده‌اند:
• محصولات شنیداری نیز از خرید شارژ ایرانسل بانک ملی طریق این سرویس در دسترس مشترکین قرار خواهد گرفت.
اقا این مبین نت خرید شارژ ایرانسل بانک ملی افتضاح
سرویسم 128 نا محدوده ولی هزینش فوق العاده بالاست .. اگر اصلا استفاده نکنید و برای یک دوره کلا مودمتو خاموش باشه فقط 51 هزار تومان هزینه ی نگهداری داره .. اگر هم فقط نیم ساعت کانکت بشید آخر دوره براتون بالای صد هزار تومان قبض تو سایت میذارند و اگر هم ظرف یک هفته پرداخت نکنید ارتباطتون رو قطع میکنند ..من هنوز مبین نت نگرفتم ، نظری هم در موردش ندارم ، ولی تازه همین امروز از تو سایتش سفارش دادم تا برام بیارند . بالاخره هرچی باشه مطمئنم از وایمکس ایرانسل چیز بدتری تو دنیا وجود نداره .. به عنوان یک دوست بهتون پیشنهاد میکنم هرگز ، هرگز ، هرگز و هرگز به سراغ وایمکس ایرانسل نرید ..لااقل تو مشهد که من تجربه کردم.در خرید شارژ ایرانسل بانک ملی ضمن من الان یک مودم WI-FI و یم مودم USB ایرانسل دارم کسی نمیدونه از اینها چه استفاده های دیگه ای میشه بکنم ؟؟
نکته ١ : پس از انجام خرید شارژ ایرانسل بانک ملی تراکنش (افزایش اعتبار، پرداخت صورتحساب یا سپرده) یک پیام‌کوتاه دریافت می کنید. این پیام نشان دهنده تکمیل مراحل شارژ الکترونیکی (E-Charge) است؛ بنابراین، تراکنش تنها درصورتی تکمیل می‌شود که شما «پیام‌کوتاه تایید» را دریافت کنید! نکته ٢ : تمامی مراحل شارژ الکترونیکی (E-Charge)، تحت نظارت دقیق ایرانسل صورت می گیرد. به همین دلیل این روش از ساده ترین، سریع‌ترین و در عین حال مطمئن ترین راه‌های انجام این تراکنش ها محسوب می‌شود. بـا خـدمـات شـارژ الـکترونیکـی (E-Charge) در وقـت،هـزینـه و انـرژی صرفه جـویی می کنیـد!شناسه ایرانسلی روشی نوین جهت دریافت اعتبار با استفاده از شارژ الکترونیکی شناسه ایرانسلی» عددی ۴ تا ۱۰ رقمی است که به انتخاب مشترک تعیین شده و به جای شماره تلفن همراه وی، در زمان استفاده از شارژ الکترونیکی به کار می‌رود. جهت تعیین این شناسه، مشترک می‌بایست عدد انتخابی خود را از طریق پیام کوتاه به شماره ۱۱۱۱ ارسال نماید. پس از انتخاب شناسه ایرانسلی مشترک می تواند در هنگام مراجعه به فروشندگان مجاز شارژ الکترونیکی به جای شماره تلفن همراه، شناسه ایرانسلی خود را جهت دریافت اعتبار ارایه نماید.

خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
من سه روزه که وایمکس مبین نت با سرعت 2048 رو گرفتم و ایرانسل 512 رو گذاشتم کنار ولی بشدت پشیمونم چون احساس میکنم دارن جنایت میکنن دیشب ریت خرید شارژ ایرانسل بانک ملی دانلود رایگان رو 20 بود با اینکه ادعا میکنن اکانت ها یک به چهار تقسیم شد من کارم یه جوریه واسه جاهای مختلف اینترنت پیشنهاد میدم با هر دوشون کار کردم. متاسفانه قطع شدن ایرانسل و پهنای باند نصبتا پایینش به علت شلوغی شبکه خیلی بده ولی از طرفی قیمت مدمش ارزونه و پوشش تو 7 شهری که اسمشو آورده تقریبا کامل. ولی در کل اول مبین تست کنید اگر مجبور شدید ایرانسل بگیرید.
همچنين مكالمات خرید شارژ ایرانسل بانک ملی بين‌شهري در صورتي است كه مكالمه ميان دو شهر متفاوت برقرار شود اعم از اين كه مشترك از شهر مبدا‌ با شهرستان ديگري ارتباط برقرار كند يا مشترك در شهر ديگري مستقر باشد يا شهر مبداء يا ساير شهرها ارتباط برقرار كند. همراه اول تعرفه مكالمات خارجي براي كشورهاي مقصد را اعلام كرده است.تعرفه اعتباري‌های همراه اول
۷ منوی خدمات خرید شارژ ایرانسل بانک ملی ایرانسل ۷۰۰-۳ *۱۴۰*۳#
۲۳ انتقال از خرید شارژ ایرانسل بانک ملی اعتباری به دائمی ۷۰۰-۷-۴ *۱۴۰*۷*۴#

برای سهولت دسترسی شما عزیزان، همه‌ی کدهای دستوری ایرانسل و دستور تلفن گویای معادل هر کدام را در جدول زیر جمع‌آوری کرده ایم که می‌توانید با ذخیره‌ خرید شارژ ایرانسل بانک ملی این صفحه، همیشه به آن‌ها دسترسی داشته باشید.توجه : استفاده از کدهای دستوری و تلفن گویا برای سیم‌کارت‌های اعتباری و دایمی ایرانسل رایگان استکدهای دستوری برای ایرانسل اعتباری
شكل 2 :تفاوت دو روش CDMA و OFDMA خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
همچنين ارسال پيام تصويري MMS تا سقف 300 كيلوبايت به ساير مشتركين ام‌ تي ان ايرانسل يا به نشاني پست الكترونيكي 320 ريال محاسبه مي‌شود.در طرح پيام رسان ارسال و دريافت ديتا از طريق GPRS ، WAP و مرورگر اينترنت از طريق پورت سريال، كارت ديتا Infra-red .pcmci/usbt سه ريال در ساعات اوج مصرف و يك ريال در ساعات كاهش مصرف تعيين شده است.تعرفه مكالمات اپراتور سومسقف تعرفه یک دقيقه مکالمه صوتی تلفن همراه با مشترکين سایر شبکه‌های تلفن همراه و ثابت برای سيم کارت دائمی ۶٢۵ ریال تعيين شده است.همچنين سقف تعرفه یک دقيقه مکالمه صوتی مشترکين اپراتورهای تلفن ثابت و مشترکين دارای سيم‌کارت دائمی تلفن همراه سایر اپراتورهای تلفن همراه با مشترکين تلفن همراه این شبکه ۶٢۵ ریال، سقف تعرفه یک دقيقه مکالمه تصویری تلفن همراه به همراه در داخل شبکه برای سيم‌کارت دائمی ١۵٩٩ ریال، تعرفه دسترسی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی به شبکه اینترنت برای سيم‌کارت دائمی به ازای هر کيلو بایت ٠ ریال و برابر مفاد پروانه تعرفه خدمات سيم‌کارت اعتباری تلفن همراه حداکثر می‌تواند ۵٠ درصد بالاتر از تعرفه خدمات سيم کارت دائمی است.
salam man ham mobinnet daram ham irnsel vali hichi mesle mobin net nemishe irancel benazare man خرید شارژ ایرانسل بانک ملی aslan khob nist

بدیهی است سایر طرحهای مشابه جهت ارتقا‌‌ فروش فقط به سایت هایی که در این جشنواره شرکت نمایند تعلق خواهد گرفت.شایان ذکر است بدلیل یکپارچگی عملیات فنی در صورت عدم توافق بیش از 5% سایتهای عضو، اجرای طرح بطور کامل متوقف خواهد شد.مملکت یعنی باید چقدر سیکیم خیار باشه که وایمکسشون تو منطقه دو تهران آنتن نده سرعت 512 بشه 128 سرعت دانلود که باید یک هشتم 512 باشه که میشه 64 بشه 10 لعنت بر پدر و مادر هر حروم خوری خرید شارژ ایرانسل بانک ملی که داره به مردم کشورش خیانت می کنه راستی وایمکسم مبینه 512 هستش
برای ثبت، حذف و انجام عملیات دیگر بر روی شماره های منتخب خود، از کدهای دستوری موجود در جدول زیر استفاده کنید:تعرفه های طرح:توجه:• برای فعال‌سازی هر گروه می بایست مبلغ کامل شارژ آن گروه را در حساب خود داشته باشید.• برخورداری از تخفیف ۱۵درصدی تنها در دوره برگزاری جشنواره تابستان ۹۱ امکان‌پذیر خواهد بود.• تنها شماره های ایرانسل را می توانید در این فهرست وارد نمایید.• گروه های تخفیفی از زمان فعال شدن به مدت یک ماه فعال خواهند بود و پس از این مدت به صورت خودکار تمدید می شود.کدهایی هستند که با کمک آن‌ها می‌توان کارهایی چون تنظیمات حساب خود، اطلاعات از مانده شارژ، فعال یا غیر فعال خرید شارژ ایرانسل بانک ملی کردن حساب، انتقال شارژ، تنظیمات.... انجام داد روش دیگر برای انجام این کارها استفاده از تلفن گویای ایرانسل است.




:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایرانسل , شارز , شارج , کارت شارژ , همراه اول , خرید کارت شارژ , تالیا , خرید شارژ بانک ,
:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 بهمن 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: